top of page

Všeobecné obchodní podmínky Vetmarx B.V.

Článek 1 - Použitelnost 1.1 V těchto Všeobecných podmínkách termín „Vetmarx“ znamená Vetmarx BV a všechny přidružené (právnické) osoby a společnosti, které používají tyto Všeobecné podmínky se souhlasem Vetmarx BV, a termín „Zákazník“ znamená vše (právnické) osoby a společnosti, s nimiž byla předložena nabídka nebo s nimiž byla nebo byla uzavřena dohoda. 1.2 Tyto všeobecné podmínky platí pro všechny nabídky a dohody se společností Vetmarx. Platné jsou pouze odchylky od těchto všeobecných podmínek, které společnost Vetmarx písemně přijala. Na nabídky a dohody se společností Vetmarx se nevztahují všeobecné podmínky zákazníka. 1.3 Neplatnost nebo zrušení jednoho nebo více ustanovení těchto všeobecných podmínek nemá vliv na použitelnost ostatních ustanovení těchto všeobecných podmínek. Vetmarx a zákazník budou konzultovat, aby nahradili neplatná nebo neplatná ustanovení těchto všeobecných podmínek ustanoveními, která se co nejvíce blíží cílům a zamýšlenému smyslu a účinku neplatných nebo neplatných ustanovení. Článek 2 - Nabídka a dohoda 2.1 Všechny nabídky podané společností Vetmarx jsou nezávazné a mohou být společností Vetmarx staženy, staženy nebo pozměněny do 7 kalendářních dnů poté, co byla společnost Vetmarx informována o přijetí její nabídky. Jakékoli chyby nebo opomenutí v nabídce, doporučení nebo doporučení, které Vetmarx poskytuje v souvislosti s nabídkou nebo - obecně - informace, které nejsou výhradně určeny pro zákazníka, nezavazují Vetmarx. 2.2 Nabídka od společnosti Vetmarx je platná po dobu 14 kalendářních dnů po jejím odeslání společností Vetmarx, pokud nabídka neurčí jinou dobu platnosti nebo nebyla doba platnosti společností Vetmarx písemně prodloužena před jejím uplynutím. 2.3 Pokud nabídka požadovaná zákazníkem společnosti Vetmarx nevedla k dohodě mezi společností Vetmarx a zákazníkem, je zákazník povinen společnosti Vetmarx uhradit náklady vzniklé společnosti Vetmarx v souvislosti s nabídkou. 2.4 Pokud společnost Vetmarx učinila nabídku, je dohoda mezi společností Vetmarx a zákazníkem uzavřena pouze bezpodmínečným přijetím nabídky od společnosti Vetmarx zákazníkem nebo provedením objednávky od zákazníka společností Vetmarx. S výjimkou nabídky od společnosti Vetmarx nebo faktury od společnosti Vetmarx za provedení objednávky je obsah smlouvy považován za správný. 2.5 Pokud společnost Vetmarx nepředložila nabídku, uzavře se dohoda pouze písemným přijetím nebo provedením objednávky od zákazníka společností Vetmarx. Pouze písemné přijetí objednávky společností Vetmarx, respektive faktura od společnosti Vetmarx za provedení objednávky, se považuje za správně představující obsah smlouvy. 2.6 Zákazník je povinen včas informovat společnost Vetmarx o všech specifikacích, zákonech a předpisech a normách, které musí splňovat zboží, které má společnost Vetmarx dodávat, a (o výsledcích) služby poskytované společností Vetmarx. 2.7 Změny a / nebo dodatky ke smlouvě jsou platné až poté, co jsou tyto dodatky a / nebo dodatky jednoznačně písemně přijaty společností Vetmarx a zákazníkem. 2.8 Zákazník má právo zrušit nebo zrušit dohodu pouze v případě, že to bylo písemně dohodnuto nebo pokud toto právo odvodí ze závazných a platných právních předpisů. Pokud zákazník (řádně) zruší nebo zruší smlouvu, je zároveň povinen vrátit veškeré zboží a práva dodaná na základě smlouvy, ukončit výkon práv přiznaných ve smlouvě. Na základě smlouvy a uhradit společnosti Vetmarx náklady vzniklé společnosti Vetmarx v souvislosti s nabídkou a uzavřením a prováděním dohody. 2.9 Společnost Vetmarx má právo jednostranně zcela nebo zčásti s okamžitou platností ukončit smlouvu a / nebo s okamžitou platností pozastavit plnění povinností vyplývajících ze smlouvy, a to s částečnou nebo částečnou účinností, dojde-li k jedné nebo více z následujících událostí. zákazník při plnění jednoho nebo více závazků vyplývajících ze smlouvy přičítal selhání a v tomto ohledu je v prodlení; b. podání žádosti o (prozatímní) pozastavení plateb Klientovi; C. podání návrhu na prohlášení (prozatímního) bankrotu zákazníka; d. exekutivní přílohu, která je uložena v rámci Vetmarx jménem zákazníka; E. rozhodnutí o rozpuštění a / nebo likvidaci Klienta; F. převod jedné nebo více akcií na základním kapitálu Klienta na jiné strany než akcionáře (akcionáře) při uzavření smlouvy; G. úplný nebo částečný převod společnosti zákazníkem na jednoho nebo více dalších. Zákazník je povinen neprodleně informovat společnost Vetmarx o výskytu jedné z událostí uvedených v tomto článku. 2.10 Vetmarx nikdy nevznikne Klientovi újma z důvodu ukončení smlouvy a pozastavení povinností vyplývajících ze smlouvy na základě událostí uvedených v článku 2.9 výše. 2.11 Je-li smlouva zrušena, plnění, která již Klient obdržel v souvislosti s plněním smlouvy, a související platební závazky Klienta nepodléhají povinnosti zrušit již přijatá plnění, pokud není Vetmarx v prodlení. s ohledem na tyto výkony. Všechny částky, které společnost Vetmarx fakturovala společnosti Vetmarx před nebo po ukončení smlouvy, jsou okamžitě splatné a jsou splatné zákazníkem po ukončení. 2.12 Klient není oprávněn pozastavit platební závazky vůči společnosti Vetmarx a / nebo je započíst proti závazkům společnosti Vetmarx vůči klientovi.  Článek 3 - Dodání zboží a poskytování služeb 3.1 Pokud nebylo dohodnuto jiné místo, bude dodávka zboží a poskytování služeb společností Vetmarx probíhat v místě společnosti Vetmarx. Vetmarx není povinen dodávat zboží a poskytovat služby na jiném než dohodnutém místě. 3.2 V případě nedostatečného množství zásob jsou objednávky poskytovány ve fázích, společnost Vetmarx má právo odložit provedení následujících fází, dokud zákazník písemně neschválí výsledky předchozí objednávky. 3.3 Všechny podmínky stanovené společností Vetmarx byly stanoveny podle nejlepšího vědomí společnosti Vetmarx na základě informací známých společnosti Vetmarx v době uzavření smlouvy, netvoří podstatnou součást dohody a společnost Vetmarx je může dodržovat. Společnost Vetmarx není v prodlení z důvodu jediného přebytku období a jediného přebytku období oznámeného společností Vetmarx, Zákazník nemůže odvodit žádné právo na úplné nebo částečné zrušení smlouvy. Lhůty neplatí, pokud je nelze dodržet kvůli okolnostem mimo kontrolu společnosti Vetmarx, které byly urovnány po uzavření dohody. 3.4 Zákazník je povinen převzít a přijmout zboží k dodání a služby, které mají být přijaty, ve sjednaných lhůtách. Pokud nebyly dohodnuty žádné podmínky, je zákazník povinen převzít a přijmout zboží, které má být dodáno, a služby, které mají být přijaty, na první žádost společnosti Vetmarx. V případě neplnění povinností uvedených výše v tomto článku 3.4 je Klient okamžitě v prodlení. 3.5 Zákazník je povinen zkontrolovat spolehlivost zboží dodávaného společností Vetmarx a výsledky služeb poskytovaných společností Vetmarx při dodání a informovat společnost Vetmarx při dodání o podezření na vadu zboží dodávaného společností Vetmarx. Bylo použito veškeré zboží dodané společností Vetmarx a výsledky služeb poskytovaných společností Vetmarx, které jsou uchovávány zákazníkem nebo pomocnou osobou zákazníka po dobu 7 kalendářních dnů po doručení, nebo které byly odebrány zcela nebo zčásti, zpracovány nebo doručeny ostatním, se má za to, že jsou v souladu s dohodou. 3.6 Pokud společnost Vetmarx dodává zákazníkovi zboží a / nebo služby, které byly vyrobeny a / nebo dodány jinými, vztahují se podmínky výrobce nebo subdodavatele nebo dodavatele zboží nebo služeb s ohledem na (spolehlivost) tohoto zboží nebo služby, navíc a přednostně ke smlouvě mezi společností Vetmarx a zákazníkem (včetně těchto všeobecných podmínek). 3.7 Aniž jsou dotčena ustanovení 3.4 a 5.1, je zboží dodávané společností Vetmarx na riziko zákazníka od okamžiku, kdy (pomocná osoba) má zákazník skutečnou moc nad tímto zbožím, nebo od opomenutí zákazníka převzít a převzít zboží, které má být dodáno společností Vetmarx.

3.8 Společnost Vetmarx nebude brána v přijímání jakéhokoli zboží vráceného zákazníkem společnosti Vetmarx. Pokud společnost Vetmarx přijme jakékoli zboží vrácené zákazníkem společnosti Vetmarx, neznamená to, že společnost Vetmarx potvrdí důvod vrácení příslušného zboží. Zákazníkovi je splatná dohodnutá kompenzace, dokud společnost Vetmarx nepřipsá zákazníkovi za toto zboží. Pokud společnost Vetmarx nepřijme vrácené zboží, je zákazník povinen uhradit společnosti Vetmarx veškeré náklady, které společnosti Vetmarx vznikly v souvislosti s vráceným zbožím. 3.9 Společnost Vetmarx má právo na to, aby služby byly plně nebo zčásti poskytovány jednou nebo více dalšími (poté jednou nebo více konkrétními osobami) se stejnou kvalifikací.  Článek 4 - Cena a platba 4.1 Všechny ceny a sazby uváděné společností Vetmarx jsou bez DPH, jiných státních poplatků a poplatků a jiných částek dlužných třetím osobám a bez nákladů na dopravu, přepravu, odeslání, dovoz, vývoz, skladování a pojištění. Ceny a sazby v nabídce, která není výhradně určena pro zákazníka, nejsou pro Vetmarx závazné. Jiní nemohou odvodit žádná práva z cen a sazeb uvedených v nabídce určené pro zákazníka. 4.2 Vetmarx má právo změnit dohodnuté ceny a sazby - s okamžitou platností - s přihlédnutím k indexům spotřebitelských cen (CBS). Změna dohodnutých cen a sazeb nemá na dohodu vliv. 4.3 Náklady na provedení změn a / nebo dodatků k dohodě požadované zákazníkem a přijaté společností Vetmarx jsou na náklady zákazníka. Pokud během plnění smlouvy v době uzavření smlouvy nastanou nepředvídané okolnosti, nese veškeré dodatečné náklady z toho vyplývající. 4.4 Faktury od společnosti Vetmarx musí být uhrazeny v eurech v souladu s platebními podmínkami uvedenými na faktuře od společnosti Vetmarx. Pokud není uveden žádný platební termín, musí být faktura zaplacena do 14 kalendářních dnů od data vystavení faktury. 4.5 Pokud klient nezaplatil dlužné částky v příslušné lhůtě, je klient okamžitě v prodlení a je splatný zákonný úrok z dlužných částek. Pokud zákazník nezaplatí dlužné částky po obdržení první upomínky, dluží zákazníkovi náklady na právní a mimosoudní pomoc vzniklé společnosti Vetmarx (včetně nelikvidovaných nákladů na právní zastoupení) a veškeré právní náklady společnosti Vetmarx. 4.6 Vetmarx má právo použít platby přijaté od zákazníka, bez ohledu na jakékoli odchylné pokyny od zákazníka), nejprve k úhradě škod, které nevyplývají z dohody, a k nárokům vyplývajícím z nedostatků zákazníka při plnění povinností vyplývající z dohody. 4.7 Klient není oprávněn pozastavit platební závazky vůči společnosti Vetmarx a / nebo je započíst proti závazkům společnosti Vetmarx vůči klientovi.

4.8 Na první žádost společnosti Vetmarx bude klient povinen pojistit a pojistit všechny nároky vyplývající ze smlouvy. Pokud zákazník adekvátně nepojistí a nebude pojištěn pro výplatu nebo vyřízení škod, má Vetmarx právo plně pozastavit své závazky vůči zákazníkovi a / nebo je vůbec neplnit. 4.9 UPOZORNĚNÍ ceny uvedené v nákupním košíku u objednaných produktů zahrnují DPH, ale uvedená cena nákladů na dopravu je bez DPH (DPH za náklady na dopravu je uvedena na faktuře, kterou obdržíte poštou, tato DPH je navíc částka uvedená v nákupním košíku, částka, kterou jste zaplatili, zahrnuje všechny náklady)  Článek 5 - Výhrada vlastnictví 5.1 Veškeré zboží, které má být dodáno na základě smlouvy, dodává společnost Vetmarx zákazníkovi vždy za podmínky pozastavení, že částky dlužné společnosti Vetmarx a částky nebo peníze dlužné v souvislosti s neplněním smlouvy jsou správné, včetně všech dlužných částek podle článku 4.4 a článku 4.5 byly společnosti Vetmarx plně vyplaceny. Zákazník nemá pravomoc nakládat se zbožím dodaným za odkladných podmínek uvedených výše v tomto článku 5.1 za úplnou platbu a je povinen informovat zúčastněné strany - včetně zamýšlených nebo budoucích právních nástupců - o tomto nedostatku dispozice.  Článek 6 - Odpovědnost a škoda 6.1 Povinnosti a zákonné povinnosti vyplácet kompenzaci společnosti Vetmarx jsou omezeny články 6.1 až 6.5. Články 6.1 až 6.5 se obdobně vztahují na nároky zákazníka na typy Vetmarx. Pomocné osoby společnosti Vetmarx mají právo odvolat se vůči Klientovi na články 6.1 až 6.5. 6.2 Společnost Vetmarx odpovídá pouze za nedostatky ve výkonu, které lze přičíst společnosti Vetmarx z důvodu úmyslu nebo hrubé nedbalosti ze strany společnosti Vetmarx. Vady implementace, které lze přičíst společnosti Vetmarx, nejsou za žádných okolností činy pomocných osob a použití (nevhodného) pomocného zboží. 6.3 Odpovědnost společnosti Vetmarx může vzniknout až poté, co zákazník okamžitě po dodání upozorní společnost Vetmarx na selhání, nebo v případě nedostatku plnění, který není při dodání zjistitelný, bezprostředně po zjištění nedostatku plnění. doporučeného dopisu a poté, co zákazník poskytne společnosti Vetmarx přiměřenou lhůtu k odstranění nedostatku v implementaci. 6.4 Jakákoli povinnost společnosti Vetmarx zaplatit náhradu škody se omezuje na náhradu přímé škody, a to maximálně do výše dohodnuté ceny bez DPH a dalších státních poplatků, pokud byly zaplaceny klientem. Za žádných okolností nepřesáhne kompenzace vyplácená společností Vetmarx částku zaplacenou v rámci pojištění odpovědnosti společnosti Vetmarx v souvislosti s příslušnou povinností odškodnění. Společnost Vetmarx nemůže být za žádných okolností nucena platit náhradu nemateriální nebo nepřímé škody, jako je následná škoda, ztráta obratu a škoda způsobená ztrátou času, ztrátou dat a / nebo neprovedením finančních výhod. 6.5 Zákazník odškodňuje společnost Vetmarx za nároky třetích stran vyplývající a / nebo související se zbožím dodávaným společností Vetmarx a / nebo službami poskytovanými společností Vetmarx v rámci smlouvy. Zákazník odškodňuje společnost Vetmarx za nároky třetích stran na základě odpovědnosti za zboží dodané zákazníkem třetím osobám, které rovněž sestává ze zboží dodávaného společností Vetmarx zákazníkovi, pokud odpovědnost není výlučně způsobena zbožím dodávaným společností Vetmarx. Zákazník odškodňuje společnost Vetmarx za důsledky použití specifikací od zákazníka a / nebo předepsaných zákazníkem.  Článek 7 - Vyšší moc 7.1 Pokud společnost Vetmarx dočasně není schopna provést dohodu z důvodu vyšší moci, má právo pozastavit provádění dohody zcela nebo zčásti, dokud bude vyšší moc pokračovat. Pokud Vetmarx není trvale schopen provést dohodu z důvodu vyšší moci, má právo s okamžitou platností celou dohodu nebo její část zrušit. Vyšší moc zahrnuje nedostatky ve výkonu (dodavatelů) společnosti Vetmarx a / nebo jiných pomocných osob, přerušení výroby, přerušení práce a nadměrné absence zaměstnanců nebo jiných pomocných osob, vládní opatření a povětrnostní podmínky.

7.2 Pokud společnost Vetmarx není dočasně nebo trvale schopna uzavřít dohodu z důvodu vyšší moci, nemůže klient vůči společnosti Vetmarx požadovat plnění smlouvy, zrušení smlouvy a / nebo náhradu.  Článek 8 - Práva duševního vlastnictví 8.1 Veškerá práva duševního vlastnictví, pokud jde o zboží a další produkty, dodávané a / nebo dodávané v souladu s, na základě a / nebo na základě této smlouvy (mimo jiné včetně textů, výkresů, analýz, zpráv, metod, technologií, počítačového softwaru, databáze a dokumentace), spočívá výhradně na společnosti Vetmarx a / nebo jejích poskytovatelích licencí, pokud není písemně dohodnuto jinak. Zákazník se zdrží odstranění, úpravy nebo manipulace s jakýmkoli znakem obsahujícím upozornění týkající se práv duševního vlastnictví. 8.2 Pokud a pokud bylo dodáno zboží, na které se práva duševního vlastnictví vztahují s jinými než společností Vetmarx, použijí se místo ustanovení těchto všeobecných podmínek ohledně tohoto zboží podmínky vlastníka (vlastníků). odchylující se od toho. Klient přijímá všechny podmínky třetích stran uvedené v tomto článku 8.2, a které klient mohl vzít na vědomí tím, že požádal společnost Vetmarx, aby je poskytla klientovi. 8.3 Aniž je dotčen článek 6, společnost Vetmarx odškodní zákazníka za nároky třetích stran na základě tvrzení, že zákazník porušuje práva duševního vlastnictví těchto třetích stran použitím dodaného zboží, pokud zákazník neprodleně písemně informuje společnost Vetmarx o existence a obsah příslušných nároků, ponechává vyřízení těchto nároků zcela na Vetmarxu a řídí se pokyny Vetmarxu. Tato povinnost odškodnění zaniká, pokud a pokud bylo dodané zboží změněno jinou stranou než Vetmarx. Pokud bude porušení práv duševního vlastnictví uvedené výše v tomto článku 8.3 neodvolatelně stanoveno soudem nebo neodvolatelně uznáno společností Vetmarx, převezme společnost Vetmarx od zákazníka příslušné zboží za (opětovné) zaplacení kupní ceny nebo od zákazníka k vrácení dále používat příslušné zboží nebo nadále používat funkčně rovnocenné zboží při zachování dohody. Vetmarx není odpovědný v žádném jiném a / nebo dalším ohledu, ani není povinen odškodnit zákazníka. 8.4 Zákazník odškodňuje společnost Vetmarx za nároky třetích stran na základě tvrzení, že společnost Vetmarx porušuje práva duševního vlastnictví třetích osob používáním produktů dodávaných zákazníkovi, a bude plnit všechny své závazky vyplývající z těchto nároků jako své vlastní a nahradí veškeré škody vyplývající z těchto nároků vůči společnosti Vetmarx. Článek 9 - Důvěrné informace a nekonkurence 9.1 Klient ručí za to, že třetí strany nejsou schopny a nemohou kvůli jednáním a / nebo opomenutím ze strany nich a / nebo jejich zaměstnanců a / nebo jiných pomocných osob vzít na vědomí důvěrné informace poskytnuté společností Vetmarx, obdržené od společnosti Vetmarx a / nebo od provedení dohody. Informace jsou v každém případě považovány za důvěrné, pokud jsou relevantní informace kvalifikovány jako takové společností Vetmarx. 9.2 Zákazník nebude zaměstnávat zaměstnance a / nebo jiné pomocné osoby společnosti Vetmarx a bude zapojen do ekonomických aktivit zaměstnanců po dobu platnosti smlouvy a po dobu jednoho roku po skončení smlouvy, aniž by obdržel povolení od společnosti Vetmarx. a / nebo jiné pomocné osoby z Vetmarxu, které se podílejí na (provádění) dohody. 9.3 V případě porušení článku 9.1 a / nebo článku 9.2 bude Zákazník v rozporu se zákonem a automaticky a společnosti Vetmarx bude účtována okamžitě splatná pokuta ve výši 75 000,00 EUR za každé porušení a 2 500,00 EUR za každý den že porušení pokračuje, aniž by byla dotčena povinnost zákazníka ukončit a ukončit jakékoli porušení, uhradit společnosti Vetmarx jakoukoli škodu způsobenou jakýmkoli porušením a před tím vytvořit účet společnosti Vetmarx a převést společnost Vetmarx z jakéhokoli porušení.  Článek 10 - Různé 10.1 Elektronické výpisy a / nebo právní akty nejsou kvalifikovány jako výpisy a právní akty, pro které dohoda nebo tyto Všeobecné obchodní podmínky vyžadují písemnou formu. 10.2 Zákazník bude společnost Vetmarx průběžně informovat o správném jménu a adrese zákazníka a neprodleně písemně informuje společnost Vetmarx o jakýchkoli změnách jména a adresy zákazníka. 10.3 Nabídky a dohody se společností Vetmarx se řídí výhradně nizozemským právem. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží ze dne 11. dubna 1980 se nevztahuje na nabídky a dohody se společností Vetmarx. 10.4 Příslušný soud v soudním okrese Amsterdam, Nizozemsko, je příslušný a má výlučnou pravomoc projednávat všechny spory vyplývající přímo nebo nepřímo z dohody.  Vetmarx BV, Tienhoven, Nizozemsko, 2020

bottom of page